Dålig updatering!

Förlåt för att jag inte skrivit så mycket i bloggen :/ ska försöka skriva när jag kan ,och har lust :)

Idag har det varit rättså chill dag :D hela ssn har varit lediga för att samla ihop pengar till kenya :) Så här börjde dagen :
jag vaknade ,och åt frukost ,sen såg jag en lapp på brodet :O det stog att vi skulle ringa till mamma när vi vaknade :s då sa hon att vi skulle ta ut ur disk- och tvätt maskinen och saen ställa och lägga in smutsiga saker i tvätt- och disk maskinen  , coh sen sätta på den , när vi hade gjort det så bakade vi :D emanuel bakade en socker kaka som han skulle ha tills på fredag ( lindemarken ) och jag bakade chokladbollar :D när jag var klar med dom så gick jag upp på balkongen och stekte lite (Y) sen hörde jag att mamma kom :/ då gick vi och åt sen stack jag , mamma och strat ut för spela lite golf :D gick väll bra ;) sen när jag kom hem så fick jag vakta lillebror -.-' lika segt som vanligt ;) sen åt vi igen :D sen var det innebandy träning som gällde :D kul som faen :D på lördag är det innebandy cup :D:D:D:D ska bli kul som fan :) är så jävla taggad :D och nu sitter man här och ska snart gå och lägga sig :)
Ni får ha det så jävla bra allesamans :D hej då!!!!
















Älskar dig otroligt mycket ida!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0