Cup :D

Hejsan  allihopa :) dagen började med att pappa väkte mig :/ men man är ju tvungen att gå upp när man har cup ju :D så jag satte mig och åt :) sen kom Linus och håkan Öhmar , vi skulle åka med dom ner till nora ;) när vi kom fram till nora sim och sport hall så gick vi in i omklädnings rummet och snackade taktik :D sen drog vi på oss match ställen och gick ut och värmde upp :P sen gick vi in och spelade :D första matchen spelade vi mot ÖSK´s 94-95 lag (Örebro) , då vann vi med typ 8-4 eller något sånt (Y) andra matchen spelade vi 10 minuter efter den som vi spelade innan :D då körde vi mot ÖSK´s 96-lag :) då vann vi med typ 6-0 tror jag :D + att jag gjorde mitt första mål för sesongen :D efter den matchen så åt vi mat :) jag åt pasta sallad ;) det var fett gott :) sen sista matchen så körde vi mot NIBK (Nora) dom var as bra :o men efter dom första 10 minutrarna kom det en framför mål och retade upp mig totalt :@ så jag vart så jävla lack på han så när hankom längst ut så försökte jag tackla ner han , men han kom undan 3 ggr men den 4:e så small det ... höft tackling i magen så han flög med bröstet i sarjen sen kom hakan och slog i ;) det såg fett roligt ut :D men jag fick utvisning för hårt spel -.- fast den matchen förlorade vi med 10-1 :/ sen när man kom hem så åt man , sen drog jag dirr upp till P D och så satt vi där till klockan var 22.00 då drog jag och sunnet hem ;) så nu sitter jag här och neerdar lite dator :P får se om jag bloggar nå imorn ;) men ska dra nu då:D herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0