Fredag!

Hejsan allihopa :D nu ska jag skriva litte om vad som hände idag ;)
dagen började ca: 00.00 då jag smsade med min Kommpis Erika :D vi smsade om allt möjligt :P men ungifär vid 04.00 tiden så började jag på och somna :( så jag vaknade igen vid typ 10.00 :P då gick jag upp och åt Frukost :P jag tog en tallrik med mjölk och flingor ,sen stack jag och Sunnet ner på stan en stund :D efter en stund nere på stan så träffade vi Epic-Simon bakom gustavssons parkett och golv då vi tog sällskap med han upp till hans hus :D när vi kom dit så gick vi in till Epic-Simons rum , han skulle ner och äta så jag och Sunnet fick spela litte mariokart :D det var fett kul :D när han hade ätit klart så körde alla 3 mariokart :) men när vi hade kört typ 4 banor så va jag och sunnet tvungna att gå hem :( då åt vi mat :) sen ringde vi till robin :D så då gick jag ,robin och sunnet ner på stan :P vi var fika sugna så vi köpte en kladdkaka på Epic-A ;) sen gick vi hem till oss :P när vi hade vart hemma en stund så var det mat ( igen :S ) efter vi hade ätit så åkte vi hem till Robin och spelade litte dator :D vi kollade på bdb efter litte Bruuuudar :) sen skulle vi hem :( så nu sitter jag här framför datorn och chattar litte med Kommpisar :D hade gött allihopa <333333


1...2...3...SUNN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0