Lördag :D

Yo!
idag vaknade jag för att pappa tvingade upp mig :S men men ,livet är hårt ;)idag har jag och sunnet vart med Robin och våran kusin :P vi har haft kul hela tiden :D iallafall när vi körde "parkour" xD vi chillade nere på stan litte :P sen rdog vi upp till ssn :P där gjorde vi typ ingetning :P men på vägen hem därifrån så träffade vi simon :) han skulle till bruden xD dom skulle typ kolla på bio i örebro :P sen stack jag , sunnet  och robin hem till os och åt :P sen stack vi upp till robin :) där tog vi oss ett glas cola sen tog robin en chokladpudding :P efter vi robin hade ätit upp sin Pudding så drog vi hem till våran Kusin och frågade om han skulle med och cykla litte vid björkhaga :D så han följde med men när vi precis skulle dra så kom hans kommpis och ville vara med oscar så han följde med oss och cyklade ;) det var kul :P när vi var där så kom Linus och Albin :P så vi stog där och pratade en bra stund innan dom sa att jag skulle pröva betongklumpen :O jag tog den typ 3 ggr men den första gången så tucha bakdäcket i betongklumpen ,och andra gången så tog framdäcket i :O men sista gången klarade jag med nöd och näppe :) sen skulle jag och sunnet hem så då stack vi hem :(
ha det bra allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0