Chilldag :D

idag väkte pappa mig (DRYGT! ) men  jag haft kul iallafall  :D
dagen började med att jag och mamma åkte ner på stan för att kolla på lite skolstarts saker :P sen drog vi in på video huset och hyrde typ 4 filmer :P när vi hade hyrt filmerna så stack vi upp till kretschmans och köpte pizza :D fett gott;)
så nu sitter jag här och skriver efter att jag har sett dom dära filmerna :D
det kommer mera ikväll ;) hej då!
nu sitter man här och chillar vid datorn igen då :P
nu har man ätit kvällsmat och gjort sig i ordning inför kvällen  :P
sitter och chillsnackar lite med ida och min moster (A)
lyssnar på musik gör jag ochså ;)
hade gött allihopa :D skriver mera imorrn <333 hej då!

Kommentarer
Postat av: Nena

Tjenare

Ta det lugnt med chillandet !

Cu u soon!

2009-08-15 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0